Kansainvälistyminen

Kansainvälistyminen

Kansainvälistymisen edellytyksenä ovat yleensä

  • Halu kehittyä
  • Kirkas visio
  • Omistajien kesken sovittu toimiva strategia
  • Pohja kunnossa kotimaassa (jos et ole "born global" -yritys)
  • Järkevä digitalisaation hyödyntäminen
  • Osaaminen, ahkeruus, systemaattinen tekeminen ja sitkeys

Potentiaalin määrittely

Mietitkö että onko tuotteillamme ja palveluillamme todellista kysyntää kansainvälisillä markkinoilla tai että ketkä tismalleen voisivat olla loppuasiakkaitamme ja ennen kaikkea millaiset myyntikanavat tarvitsemme tuloksellisen myynnin mahdollistamiseksi? Autamme löytämään keinot, joilla nämä asiat voi selvittää systemaattisesti ja nopeasti.

Markkinavalinta, valmistelu ja markkinoille meno

Huolellinen markkinavalinta ja hyvä valmistautuminen takaavat yleensä parhaan tuloksen. Hyvän ensivaikutelman antamiseen kannattaa panostaa olipa kyseessä potentiaalinen loppuasiakas tai kumppani. Kumppanin valinta on itsessään haastava ja erittäin tärkeä vaihe. Systemaattisen valintaprosessimme tukena on asiantuntemuksemme ja kokemuksemme sekä kehittämämme Sales Channel Booster pilvipalvelu. 

Järjestämme myös kansainvälistymiseen liittyviä valmennuksia ja koulutuksia yritysten avainhenkilöille.

kansainvalistyminen-sisaltokuva.jpg

Laita viestiä!

Autamme ymmärtämään miten julkisia ja yksityisiä palveluita voi hyödyntää mahdollisimman tehokkaasti kehittämisen ja kansainvälistymisen onnistumisen kannalta. 

Julkisia palveluita ovat esimerkiksi